PES 2014 Online Hilecileri ve Online Oyun Hileleri

Dünyada her organizasyonda olduğu gibi son zamanlarda orjinal oyunların daha çok satın alınır hale gelmesi ile beraber online oyunlarda da iğne atsanız malesef silik, asosyal ruh hastalarına çarpar oldunuz. Yaşım ilerlediği için eskisi kadar çok çeşitli oyun oynamıyorum PSX zamanında Winning Eleven (PES) başta olmak üzere Mortal Kombat serisi, Tekken 3 ve Gran Tourismo gibi oyunları da zevkle oynar, oynadıkça ustalaşmayı marifet bilir, aynı oyunları oynayan diğer arkadaşlarımızla bir araya gelince gayet keyifli oyunlar oynardık. Gençlik dönemlerinin başında bilgisayar çağına iyiden iyiye girmeye başlayıp dönemin rakipsiz konsolu PSX’te geyik olsun eğlence olsun diye biri butona basarken hafifçe koluna dokunulurdu biz bunun tehlikesiz bir şaka olduğunu bilir önemsemezdik. Teknolojinin kat kat arması ile birlikte o dönemlerde hayvanlık, çakallık diye adlandırdığımız şakaların dozu da kat kat artmış ve o şakaların adı online oyun alemine taşınarak orospu çocukluğu olarak değişmiş. PES 2013 Online Hilesi Nasıl Yapılıyor? Oyun kazanman yüzdesine göre mağlup olandan galip gelene belirli bir oranda puan aktaran sistemde mağlubiyete tahammülü olmayan ve mahalleden arkadaşlarına “baaakkk ben ne kadar puan almışım” diye hava atma ihtiyacı duyan silik piçlerin başvurduğu hile yönteminin ne olduğunu bilmiyorum ama bağlantı son derece iyiyken bağlantı kalitesini düşürüp her iki oyunyu da oyundan attırarak maçın hükümsüz olarak derecelendirilmesini sağlayan bir girişimde bulunan bu beyni soğukların başvurduğu yöntem puan olayını önemsemeseniz de oldukça can sıkıcı olabiliyor. Çünkü stres atmak için takıldığınız bir oyunda keyif almak için harcadığınız zamanı çalıp mutlu olabiliyorlar. Seabas oyunun bu versiyonuna ilk yarı sonunda oyundan çık diye bir buton koymuş ve bir çok defa denk geldim kullanıcı eğer farklı mağlubiyetten kurtulamayacağına, maçı çeviremeyeceğine inanıyorsa maçtan çıkıyor gayet doğal. Mağlupken fark çok açılırsa oyunu kapatanlar, bağlantısını koparanlar da da çok fazla oluyor hükmen mağlup sayılıyorlar ve onlara da son derece saygı duyuyorum. 834 olan ve zaman zaman hileciler ile karşılaşsam da önemsemediğim puanım şimdilerde 763 oldu çünkü arka arkaya galip geldiğim hiçbir maçı tamamlayamadım sadece mağlup olduğum ve berabere biten maçları tamamlayabildim o sebeple bu yazıyı yazmaya karar verdim :) Etiketler içinde PES 2013 hileciler listesi olduğu gibi PES 2013 online hile nasıl yapılır, PES 2013 Hile gibi bol bol anahtar kelimeler yazdım bunun sebebi ise online oyunda hile yapma amacı ile Google’da arama yapıp gelenleri kendilerine yaptığım ve dürüst şekilde oyun oynayanların da tanımladığı ve ettiği hakaretlerin şeklinin aşağı yukarı ne olduğunu bilmelerini istememdir. Aslında onlar hakaret değil gerçek :D

0 yorum: